Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147300 obálek a 949779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Mário Roženský
Rok: 2021
ISBN: 9788011003920
OKCZID: 128725481
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ROŽENSKÝ, Mário. Jak na skvělou zákaznickou péči. Vydání první. Staré Hradiště: SupportBox s.r.o., 2021. 213 stran.
Hodnocení:
5.0 / 5
(1 hlasů)
Kapitoly přibližují efektivní strategie z oblasti zákaznické péče.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze