Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Julie Atherton, Martin Bednarski
ISBN: 9788075087157
NKP-CNB: cnb003418779
OKCZID: 128756494
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ATHERTON, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Překlad Martin BEDNARSKI. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 268 stran.
Kapitoly přibližují efektivní marketingové strategie a nástroje pro oblast sociálních médií. Součástí příručky je rovněž výklad odborných pojmů.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze