Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The reputational premium : a theory of party identification and policy.

Autor: Paul M. Sniderman, Edward H. Stiglitz
ISBN: 9780691154176
OKCZID: 128801826

Citace (dle ČSN ISO 690):
SNIDERMAN, Paul M. The reputational premium: a theory of party identification and policy. Princeton: Princeton University Press, 2012. 146 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!