Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kai Harald Krieger, Franz-Rudolf Esch
ISBN: 9783834940445
OKCZID: 128834850
Citace (dle ČSN ISO 690):
KRIEGER, Kai Harald. Guerilla Marketing: alternative Werbeformen als Techniken der Produktinszenierung. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012. xxvii, 328 stran. Marken- und Produktmanagement.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.