Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Hodnocení spokojenosti zákazníka a finanční výkonnosti podniku a jejich vztah = Evaluation of customer satisfaction and financial business performance and their relationship : teze přednášky k profesorskému jmenovacímu řízení v oboru Ekonomika a management

Autor: Petr Suchánek
ISBN: 9788021460904
NKP-CNB: cnb003494383
OKCZID: 128952841

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
SUCHÁNEK, Petr. Hodnocení spokojenosti zákazníka a finanční výkonnosti podniku a jejich vztah =: Evaluation of customer satisfaction and financial business performance and their relationship : teze přednášky k profesorskému jmenovacímu řízení v oboru Ekonomika a management. Brno: Vysoké učení technické v Brně, nakladatelství VUTIUM, 2022. 38 stran. Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. Habilitační a inaugurační spisy, sv. 733.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!