Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147672 obálek a 949973 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Miroslav Foret, Lenka Turnerová
ISBN: 9788088431107
NKP-CNB: cnb003524706
OKCZID: 129035112
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Pro kreativní a udržitelný marketingový management. Vydání první. V Praze: Vysoká škola kreativní komunikace, 2023. 100 stran.
Základní charakteristika, etické aspekty a metody nového druhu marketingového managementu.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze