Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Pavel Hrejsemnou
ISBN: 9788053028639
EAN: 9990004213746
ISBN: 9788053028646
OKCZID: 129391612
Hodnocení:
5.0 / 5
(1 hlasů)
Jak postavit impérium z jednoho burgeru a nikdy se nespokojit s průměrem Co odlišuje podnikatele, který otevře jednu provozovnu, od toho, kdo vytvoří globální značku? Vize? Práce? Štěstí? Ray Kroc měl všechny tři – ale hlavně měl systém myšlení, disciplínu a odvahu dělat věci jinak. Tato kniha nabízí 100 nadčasových podnikatelských a životních pravidel inspirovaných filozofií muže, který z malé restaurace vybudoval jeden z nejúspěšnějších franšízových konceptů světa – McDonald’s. Každá kapitola je zároveň praktickou lekcí i osobním impulzem, propojujícím myšlenky Ray Kroca s dnešním byznysem a osobním rozvojem. Dozvíte se například: Proč bez vize podnikáte jen na slepoJak vybudovat systém, který funguje i bez vásProč je rychlost důležitější než dokonalostJak tvořit značku, kterou lidé milujíA proč nikdy nesmíte přestat růst – jako firma ani jako člověk Ať už právě začínáte, nebo vedete firmu s desítkami zaměstnanců, tahle kniha vám připomene základy, které se nikdy nemění – a pomůže vám vrátit se ke svému “proč”. Vstupte do světa, kde excelence není náhoda, ale standard.