Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing.

Autor: Bennett Peter d.
Rok: 1998.
ISBN: 9780070047211
OKCZID: 129435913
Vydání: 1.vyd.


Anotace

Economics is about exchange- people, businesses, and other organizations exchanging one thing for another. Production is about making that something of value which is exchanged. Accounting is about recording and reporting exchanges. Marketing is about making those exchanges happen, and about establishing the environment in which they can happen. In the very crude economies that characterized human existence before the twentieth century, and that still do exist in many parts of the world, marketing is not central to exchange. But in our current economic order, which happily involves making many economic choices, the role of marketing is central.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení