Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2242831 obálek a 563875 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak myslet média

Rok: 2005
ISBN: 9788073630478
NKP-CNB: cnb001582947
OCLC Number: (OCoLC)62776894
OKCZID: 110274886

Citace (dle ČSN ISO 690):
HVÍŽĎALA, Karel. Jak myslet média: eseje, přednášky, články a rozhovory 2004-2005. 1. vyd. Praha: Máj :, Dokořán, 2005. 288 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů)      spolupracujeme s CBDB.cz


Anotace

 

Po knize Moc a nemoc médií z roku 2003 dostává čtenář do rukou volné pokračování. Jde o výbor autorových rozhovorů, esejů, přednášek a článků z let 2004 až 2005. Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů, které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku, estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou inovaci. Autor se domnívá, že teprve až dokážeme vrátit slovům obsah, který mají ve staré Evropě, budeme k ní patřit, budeme s Evropou „konvertibilní". V tomto snažení vidí autor hlavní úkol prestižních médií, která zatím často činí pravý opak: z Evropy nás unášejí. Texty je možné číst i jako pokus o vhled do myšlení mediálních odborníků v zahraničí, kteří soustavně reflektují změny v médiích a jejich dopady na společnost.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Československá bibliografická databáze
Můj antikvariát


Přidat čtenářskou recenzi

Od: (35.153.39...)