Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Sami v moři konkurence



Autor: Leoš Bárta
Rok: 2019
EAN: 8594050426917
OKCZID: 128060341

Citace (dle ČSN ISO 690):
BÁRTA, Leoš. Sami v moři konkurence [zvukový záznam]. [Brno]: BizBooks, [2019]. 1 audiodisk (5 hod., 25 min., 38 sek.).


Anotace

 

Marketing management bez kapky teorie, ve 20 problémech a 80 řešeních. Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filozofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek a workshopů, které autor pořádá.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)