Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing research : measurement & method



Autor: Donald S. Tull, Del I. Hawkins
Rok: 1990
ISBN: 9780024218216
OKCZID: 110307180

Citace (dle ČSN ISO 690):
TULL, Donald S. Marketing research: measurement & method. 5th ed. New York: Macmillan, c1990. xxii, 836 s.


Anotace

 

Introductory text in marketing research. Concerned with the doing of good decisional research, specifically good marketing research. DLC: Marketing research.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)