Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Stalk, George
Rok: ©1990
ISBN: 9780029152911
ISBN: 9780743253413
OKCZID: 110340051
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
STALK, George. Competing against time: how time-based competition is reshaping global markets. New York: The Free Press, 1990. x, 285 s.
Hodnocení:
4.5 / 5
(6 hlasů)
The ways leading companies manage time represent the most powerful new sources of competitive advantage. With hundreds of detailed examples from companies that have put these strategies in place, the authors show exactly how reducing elapsed time can make the critical difference in success or failure. 40 line drawings.