Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International Marketing (Dryden Press Series in Marketing)



Rok: 1999
ISBN: 9780030211126
OKCZID: 110041108

Citace (dle ČSN ISO 690):
TERPSTRA, Vern. International marketing. 8th ed. Mason: Thomson South-Western, 2000. xxv, 753 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Drawing on the extensive and unparalleled international marketing experience of its authors, International Marketing takes a comprehensive look at the environment, problems, and practices of today’s international marketing arena. This text gives students a real-world taste of this dynamic field, preparing them for entry into the marketing workplace of the 21st century.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)