Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894072 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International Marketing (The Dryden Press series in marketing)



Rok: 1991
ISBN: 9780030327674
OKCZID: 110386041

Citace (dle ČSN ISO 690):
TERPSTRA, Vern. International marketing. 5th ed. Forh Worth: Dryden Press, 1991. xxii, 714 s.


Anotace

 

Taking a comprehensive look at the environment, problems and practices of the international marketing arena, this text makes extensive use of actual business examples in order to heighten its real-world emphasis.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)