Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904729 obálek a 876161 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Winning Ways: How Winning Companies Create the Products We All Want to Buy



Rok: 1988
ISBN: 9780063183919
OKCZID: 110299200

Citace (dle ČSN ISO 690):
PILDITCH, James. Winning ways: how "Winning" companies create the products we all want to buy. London: Harper & Row, 1987. 12, 273 s.


Anotace

 

How has Alan Sugar grown from selling car aerials off the back of a truck to running one of the most successful companies in the world? How did Anita Roddick, a 33-year-old housewife with two children, become businesswoman of the year? What gives Sony, Sharp, Canon and Minolta their edge with customers? This book is about how winning companies design and develop the products that have come to dominate the market place for sustained periods of time.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)