Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing (Mcgraw-Hill Series in Marketing)



Rok: 1992
ISBN: 9780070067349
NKP-CNB: boa001-mzk01000246219
OKCZID: 110484573

Citace (dle ČSN ISO 690):
BOVÉE, Courtland L a John V. THILL. Marketing. New York: McGraw-Hill, c1992, 761 s. McGraw-Hill series in marketing. ISBN 0-07-006734-1.


Anotace

 

This text introduces students to the world of marketing through the eyes of business people in large and small companies, government agencies and non-profit organizations. The style is friendly and inviting without compromising academic strengths. The text presents hundreds of examples that hold the students' interest while helping them understand the principles of contemporary marketing. Each chapter is framed by "Facing A Marketing Challenge" and "A Case For Critical Thinking: Meeting A Marketing Challenge" - thought-provoking scenarios from real companies that let students examine and emulate decisions faced by marketing executives.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)