Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Electronic media programming



Rok: 1993
ISBN: 9780070102989
OKCZID: 110587025

Citace (dle ČSN ISO 690):
CARROLL, Raymond L a Donald M. DAVIS. Electronic media programming: strategies and decision making. New York: McGraw-Hill, 1993. McGraw-Hill series in mass communication. ISBN 0-07-010298-8.


Anotace

 

This book emphasizes programming strategies for small market, local stations rather than the major networks. The authors have included discussions of both radio and television in each chapter. Electonic Media Programming takes a unified approach, focusing on marketing/audience research.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)