Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894072 obálek a 874508 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Bottom-Up Marketing



Rok: 1988
ISBN: 9780070527331
OKCZID: 110575139

Citace (dle ČSN ISO 690):
RIES, Al. Bottom-up marketing. New York: McGraw-Hill, c1989. xiv, 226 s.


Anotace

 

Packed with practical information to help readers excel at marketing products, services, and entire companies, Bottom-Up Marketing provides a chronological, step-by-step procedure for developing a marketing campaign.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)