Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International marketing



Autor: Cateora, Philip R.
Rok: 2007.
ISBN: 9780071105941
OKCZID: 110005500
Vydání: 13th ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
CATEORA, Philip R. International marketing. 13th ed. Boston: McGraw-Hill, 2007. xxxii, 702 s. McGraw-Hill higher education.

Hodnocení: 3.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Cateora and Graham's "International Marketing" is far and away the best selling text in the field, with a pioneering approach to making the material accessible and relevant that has become the standard by which other books are judged. Providing a well-rounded perspective of international markets that encompasses history, geography, language, and religion as well as economics, Cateora helps students to see the cultural and environmental uniqueness of any nation or region. The 13th edition reflects all the important events and innovations to affect global business within recent years, while including several new and updated technological learning tools.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)