Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategic Marketing

Rok: 2008
ISBN: 9780071263351
OKCZID: 110003199

Citace (dle ČSN ISO 690):
CRAVENS, David W. Strategic marketing. 9th ed. Boston: McGraw-Hill, 2009. 784 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

"Strategic Marketing" 9/e by Cravens and Piercy is a text and casebook that discusses the concepts and processes for gaining the competitive advantage in the marketplace. The book is designed around the marketing strategy process with a clear emphasis on analysis, planning, and implementation. This new edition uses a decision-making process to examine the key concepts and issues involved in analyzing and selecting strategies. Marketing strategy is considered from a total business perspective as instructors want to examine marketing strategy beyond the traditional emphasis on marketing functions. The length and design of the book offer flexibility in the use of the text material and cases. New features and updated cases have made this text the most relevant text in the market today.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení