Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Positioning : the battle for your mind

Autor: Ries, Al
Rok: 2001
ISBN: 9780071359160
OKCZID: 110058433
Vydání: 20th anniversary ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
RIES, Al. Positioning: the battle for your mind. Twentieth anniversary edition. New York: McGraw-Hill, [2001]. xii, 246 stran.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

Ries and Trout taught me everything I know about branding, marketing, and product management. When I had the idea of creating a very large thematic community on the Web, I first thought of Positioning....--David Bohnett, Chairman and Founder of GeoCities A handsome edition of the original 1981 text, this 20th Anniversary Edition makes available to business and marketing professionals--including tens of thousands of Ries and Trout groupies, worldwide--the work that forever changed the way marketing strategy is done. This new edition features commentary from the authors that offers fresh insight into why positioning a product in a prospective customer's mind is still the most important strategy in business, and includes numerous examples of campaigns that followed, or didn't follow, Ries and Trout's thinking.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení