Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes



Rok: 2001
ISBN: 9780071364157
OKCZID: 110027628

Citace (dle ČSN ISO 690):
MARK, Margaret. The hero and the outlaw: building extraordinary brands through the power of archetypes. New York: McGraw-Hill, [2001]. xii, 384 stran.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

A brand's meaning--how it resonates in the public heart and mind--is a company's most valuable competitive advantage. Yet, few companies really know how brand meaning works, how to manage it, and how to use brand meaning strategically. Written by best-selling author Carol S. Pearson (The Hero Within) and branding guru Margaret Mark, this groundbreaking book provides the illusive and compelling answer. Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes. The book provides tools and strategies to: • Implement a proven system for identifying the most appropriate and leverageable archetypes for any company and/or brand • Harness the power of the archetype to align corporate strategy to sustain competitive advantage


Dostupné zdroje

Amazon
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)