Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

IMC, the next generation : five steps for delivering value and measuring financial returns using marketing communication



Autor: Schultz, Don E.
Rok: c2004.
ISBN: 9780071416627
OKCZID: 110511408

Citace (dle ČSN ISO 690):
SCHULTZ, Don E. IMC, the next generation: five steps for delivering value and measuring financial returns using marketing communication. New York: McGraw-Hill, c2004. xxiii, 408 s.


Anotace

 

Strategies for binding customers to an organization--by determining the information they want and giving it to them In 1993, Don Schultz showed marketers how to coordinate their organizations' entire communications programs with the seminalIntegrated Marketing Communications. InIMC--The Next Generation, Schultz offers a refined and updated approach to the IMC model, one that goes beyond the messages an organization chooses to send to encompass the information that the customer wishes to receive or have access to.IMC--The Next Generation shows marketers how to build sustainable competitive advantage and ROI by combining and coordinating all methods through which buyers and sellers come together. Numerous cases and real-world examples reveal how to use today’s IMC model to: Integrate internal and external communications programs Influence customers at every contact point Build long-term brand relationships


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)