Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Fundamentals of Media Effects



Rok: 2001
ISBN: 9780072435764
OKCZID: 110058424

Citace (dle ČSN ISO 690):
BRYANT, Jennings. Fundamentals of media effects. Boston: McGraw-Hill, 2002. xix, 395 s. McGraw-Hill series in mass communication and journalism.


Anotace

 

Fundamentals of Media Effects is a readable scholarly text geared to undergraduate students in the media effects course. The book is divided into three sections. Section 1, Overview and History, provides historical evidence for media effects and for societal concern about media effects. Section 2, Theory and Concepts, includes the concepts and theories that serve as the basis for different types of media effects research. The final section, Section 3, Key Areas of Research, delves into the specific areas of inquiry.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)