Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Service Strategy Book (Itil)

Rok: 2007
ISBN: 9780113310456
OKCZID: 110133492

Citace (dle ČSN ISO 690):
ITIL: service strategy. London: Stationery Office, 2007. xii, 264 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

A view of ITIL that aligns business and IT so that each brings out the best in the other. It ensures that every element of the Service Lifecycle is focused on customer outcomes and relates to all the companion process elements that follow. Subsequent titles in the core set will link deliverables to meeting the business goals, requirements and service management principles described in this publication. Each of the five core titles shares a consistent structure; the various practice elements are easily navigated and extensively cross-referenced.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení