Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2007
ISBN: 9780113310463
OKCZID: 110823104
Citace (dle ČSN ISO 690):
ITIL: service operation. London: Stationery Office, 2007. xi, 263 s.
ITIL Version 3's (V3) service lifecycle-based practice incorporates the best of V1 and V2 and tests current best practice for ITSM. Service Operation introduces, explains and details delivery and control activities to achieve operational excellence on a day-to-day basis. Readers will find many of the familiar processes from the former Service Support and Service Delivery books, which have been updated where necessary.