Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903936 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Continual Service Improvement Book (Itil)



Rok: 2007
ISBN: 9780113310494
OKCZID: 110119754

Citace (dle ČSN ISO 690):
ITIL: continual service improvement. London: Stationery Office, 2007. xi, 221 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

ITIL Version 3's (V3) service lifecycle-based practice incorporates the best of V1 and V2 and tests current best practice for ITSM. Alongside the delivery of consistent, repeatable process activities as part of service quality, ITIL has always emphasised the importance of continual improvements. Focusing on the process elements involved in identifying and introducing service management improvements, this publication also deals with issues surrounding service retirement.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)