Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2907389 obálek a 877850 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

ITIL continual service improvement



Rok: 2011
ISBN: 9780113313082
OKCZID: 113161647

Citace (dle ČSN ISO 690):
ITIL continual service improvement. 2nd ed. London: TSO, 2011. xi, 246 s.


Anotace

 

Jaké jsou klíčové prvky ITIL Continual Service Improvement? Doplňte základy s užitečným průvodcem ITIL Key Element Guide Continual Service Improvement.

Zdroj anotace: Zbozi.cz



Dostupné zdroje

Zboží.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)