Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1999
ISBN: 9780130105851
OKCZID: 110025639
Citace (dle ČSN ISO 690):
STRAUSS, Judy. Marketing on the Internet: principles of online marketing. Upper Saddle River: Prentice-Hall, 1999. xxiii, 383 s.
Hodnocení:
3.5 / 5
(6 hlasů)
Designed for courses covering Marketing on the Internet and/or Electronic Commerce, this book discusses the tools and techniques being used today to harness the vast marketing potential of the Internet.