Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: c1996.
ISBN: 9780130127723
OKCZID: 110065098
Vydání: 6th ed.
Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketing channels. 6th ed. Upper Saddle River: Prentice-Hall, c1996. xviii, 590 s.
Hodnocení:
4.5 / 5
(6 hlasů)
(Pearson Education) A text for international managers and those studying to become managers, presenting ideas that apply to any channel and any product or service on the market today. Uses plentiful examples to illustrate points, from dolls to pet food. Previous edition: c1996. DLC: Marketing channels.