Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895052 obálek a 875008 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategic and competitive analysis : methods and techniques for analyzing business competition



Autor: Fleisher, Craig S.
Rok: 2002
ISBN: 9780130888525
OKCZID: 110723220

Citace (dle ČSN ISO 690):
FLEISHER, Craig S. Strategic and competitive analysis: methods and techniques for analyzing business competition. Upper Sadle River, New Jersey: Prentice Hall, 2002. xxii, 457 s.


Anotace

 

This book comprehensively examines the wide spectrum of techniques (classic as well as more popular contemporary ones) involved in analyzing business, competitive data, and information. A consistent format for each technique includes a description, background, rationale and implications, advantages, limitations, process, and related tools. Twenty-four analytical tools are discussed and evaluated with examples to illustrate their most effective application. A unique evaluation process for each model identifies ease of use and practicality. Two-part organization covers analysis and its relationship to competitive intelligence and strategy, and the techniques of strategy and competitive analysis.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)