Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Principles of Corporate Communication

Rok: 1995
ISBN: 9780131509962
OKCZID: 110032022


Anotace

This work provides up-to-date, scientifically based models to analyze corporate image and corporate identity, plus techniques to improve the effectiveness of corporate communication programmes, planning and implementation. The book features a cross functional perspective, integrating theory from the public relations tradition, and marketing communications, and focuses on the interdependent relations between corporate strategy, corporate identity and corporate image. This work is intended for use on MBA and Masters-level corporate communications courses, and also for public relations, marketing communications and advertising courses.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení