Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Electronic Commerce: A Managerial Perspective 2006 (4th Edition) (Pie)

Rok: 2005
ISBN: 9780131854611
OKCZID: 110035286

Citace (dle ČSN ISO 690):
TURBAN, Efraim, ed. Electronic commerce 2006: a managerial perspective. Upper Saddle River, N.J.: Pearson/Prentice Hall, 2006. xl, 792 s.


Anotace

For undergraduate and graduate courses in Electronic Commerce. For instructors looking for the most comprehensive, managerial, research based book on how corporate business uses e-commerce and less emphasis on technological underpinnings and development. Turban is the #1 best seller in the business school market.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení