Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategic Marketing for NonProfit Organizations (5th Edition)



Rok: 1995
ISBN: 9780132325479
OKCZID: 110024501

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Strategic marketing for nonprofit organizations. 5th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, c1996. vii, 632 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Reflecting the most recent, relevant information in the field, this best-selling text forms a conceptual and practical foundation for marketing in nonprofit organizations. Its coverage encompasses the entire marketing process, providing valuable insights on strategic evaluations, positioning, market targeting, and more.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)