Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1995
ISBN: 9780132325479
OKCZID: 110024501
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Strategic marketing for nonprofit organizations. 5th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, c1996. vii, 632 s.
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
Reflecting the most recent, relevant information in the field, this best-selling text forms a conceptual and practical foundation for marketing in nonprofit organizations. Its coverage encompasses the entire marketing process, providing valuable insights on strategic evaluations, positioning, market targeting, and more.