Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

New Media and Popular Imagination: Launching Radio, Television, and Digital Media in the United States (Oxford Television Studies)

Rok: 2004
ISBN: 9780198711469
OKCZID: 110090440

Citace (dle ČSN ISO 690):
BODDY, William. New media and popular imagination: launching radio, television, and digital media in the United States. 1st pub. Oxford: Oxford University Press, 2004. x, 172 s. Oxford television studies.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

New Media and Popular Imagination places the current technological upheaval in audio-visual culture in the context of previous periods of twentieth-century media innovation. Examining popular and industry responses to the introduction of radio, television, and digital media into the home, the book underscores the continuities and disjunctions in the ways in which electronic media have been anticipated, promoted, and resisted in twentieth-century America.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení