Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Critical Studies in Media Commercialism



Rok: 2000
ISBN: 9780198742777
OKCZID: 110287205

Citace (dle ČSN ISO 690):
ANDERSEN, Robin., ed. a STRATE, Lance., ed. Critical studies in media commercialism. Oxford: Oxford University Press, 2000. ix, 341 p.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

This book brings together an impressive collection of essays that explore the growing complexity, range, and reach of media commercialism in today's world. From the corporate conglomeration of today's media giants to the effects of advertising on politics, society, and the individual, this collection provides a comprehensive and insightful critique of both the impact and the limits of media commercialism.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)