Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906454 obálek a 877212 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Cultural strategy : using innovative ideologies to build breakthrough brands



Autor: Douglas B. Holt, Douglas Cameron
ISBN: 9780199587407
OCLC Number: (OCoLC)816338518
OKCZID: 117942042

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLT, Douglas B a Douglas CAMERON. Cultural strategy: using innovative ideologies to build breakthrough brands. 1st pub. Oxford: Oxford University Press, 2010, 387 s. ISBN 978-0-19-958740-7.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)