Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904739 obálek a 876171 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media, Audiences, Effects: An Introduction to the Study of Media Content and Audience Analysis



Rok: 2005
ISBN: 9780205395675
OKCZID: 110022253

Citace (dle ČSN ISO 690):
TRAUDT, Paul J. Media, audiences, effects: an introduction to the study of media content and audience analysis. Boston: Pearson/Allyn and Bacon, c2005. xvi, 208 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Media, Audiences, Effects teaches students how to evaluate media effects research and better understand the role media play in our everyday lives. This text introduces readers to over 300 contemporary research studies focusing on 12 important topic areas, including television violence, gender and ethnicity, sexuality and pornography, and advertising bans. It provides a framework for understanding how researchers study media effects and what mass communication theory and research tell us about the relationship between media and society.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)