Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2005
ISBN: 9780205396146
OKCZID: 110225406
Citace (dle ČSN ISO 690):
MOTTET, Timothy P., ed., RICHMOND, Virginia P., ed. a MCCROSKEY, James C., ed. Handbook of instructional communication: rhetorical and relational perspectives. Boston: Pearson, c2006. xxi, 314 s.
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
Written to address the contemporary challenges facing teachers and trainers in traditional and non-traditional settings, this text offers a comprehensive collection of research focusing on the role and effects of communication in instructional environments. With accessible research for students, teachers, and educational leaders, The Handbook of Instructional Communication enhances an individual’s ability to understand instructional communication research, plan and conduct instructional communication research, practice effective instructional communication, and consult with other teachers and trainers about their use of instructional communication.