Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894435 obálek a 874683 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Influence: Science and Practice (5th Edition)



Rok: 2008
ISBN: 9780205609994
OKCZID: 110602830

Citace (dle ČSN ISO 690):
CIALDINI, Robert B. Influence: the psychology of persuasion. 5th publ. Boston: Pearson Education, 2009. xii, 260 s.


Anotace

 

Influence: Science and Practice is an examination of the psychology of compliance (i.e. uncovering which factors cause a person to say “yes” to another's request).   Written in a narrative style combined with scholarly research, Cialdini combines evidence from experimental work with the techniques and strategies he gathered while working as a salesperson, fundraiser, advertiser, and in other positions inside organizations that commonly use compliance tactics to get us to say “yes.” Widely used in classes, as well as sold to people operating successfully in the business world, the eagerly awaited revision of Influence reminds the reader of the power of persuasion.   Cialdini organizes compliance techniques into six categories based on psychological principles that direct human behavior: reciprocation, consistency, social proof, liking, authority, and scarcity.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)