Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2009
ISBN: 9780230220928
OKCZID: 110885335
Citace (dle ČSN ISO 690):
MOILANEN, Teemu a Seppo RANISTO. How to brand nations, cities and destinations: a planning book for place branding. 1st pub. Basingstoke: Palgrave Macmillan, c2009, 202 s. ISBN 978-0-230-22092-8.
Usually, a country brand is not focused, resulting in unsuccessful place branding. It is possible to successfully raise your national identity to the level of an attractive brand. Building a country brand is an investment, with strong positive returns. This book will guide you along the path to building a successful brand.