Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Football Brands



Rok: 2010
ISBN: 9780230232532
NKP-CNB: gbb008806
OKCZID: 110905116

Citace (dle ČSN ISO 690):
BRIDGEWATER, Susan. Football brands. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2010. ix, 194 s.


Anotace

 

The media increasingly refers to football clubs as brands. Certainly concepts such as loyalty, affiliation, emotional ties with football clubs seem to parallel the relationship between consumer and brand in the broader marketing sphere. This book delves deep into the world of the lucrative business of sports branding.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)