Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Consumer behavior : implications for marketing strategy

Autor: Hawkins, Del I.
Rok: 1989
ISBN: 9780256063318
OKCZID: 110324378
Vydání: Fourth edition

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAWKINS, Del I. Consumer behavior: implications for marketing strategy. Fourth edition. Boston: Irwin, 1989. xviii, 796 s.


Anotace

Hawkins offers balanced coverage of consumer behavior including psychological, social, and managerial implications. The new edition offers exciting and extremely current examples. This author team is best known for their ability to tie the topics back to marketing decision making and strategic planning.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení