Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Contemporary advertising



Autor: Bovée, Courtland L.
Rok: 1989
ISBN: 9780256065190
OKCZID: 110335268
Vydání: 3rd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BOVÉE, Courtland L a William F. ARENS. Contemporary Advertising. 3. Ed. Homewood: Irwin, 1989. The Irwin Series in Marketing. ISBN 0-256-06519-5.


Anotace

 

"Contemporary Advertising, 11/e", is one of the best-selling advertising texts in this field. Known as the "coffee table book" for Advertising, it is known for its current examples, the author's ability to pull from real-world experiences, and the clear writing style. Taking a comprehensive view of the industry, this text presents advertising from the creative stand-point and Arens draws from his own industry experience to lend life to the examples. Author Bill Arens continues to address the importance of Integrated Marketing Communications (IMC) in the field of Advertising and how it impacts advertising strategy through featured examples of IMC campaigns.


Dostupné zdroje

Amazon
LibraryThing


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)