Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing Management. Knowledge and Skills :Text, Analysis, Cases, Plans

Autor: Peter J. Paul
Rok: 1989
ISBN: 9780256066685
OKCZID: 110303381
Vydání: Second edition

Citace (dle ČSN ISO 690):
PETER, J. Paul. Marketing Management. Knowledge and Skills: Text, Analysis, Cases, Plans. Second edition. Homewood: BPI Irwin, 1989. xvi, 928 stran.

Hodnocení: 3.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

"Marketing Management, 10/e", by Peter and Donnelly, is praised in the market for its organization, format, clarity, brevity and flexibility. The goal of this text is to enhance students' knowledge of marketing management and to advance their skills in utilizing this knowledge to develop and maintain successful marketing strategies. The six stage learning approach is the focus of the seven unique sections of the book. Each section has as its objective either knowledge enhancement or skill development, or both. The framework and structure of the book is integrated throughout the sections of the new edition. The basic structure of the text continues to evolve and expand with numerous updates and revisions throughout.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení