Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Basic marketing : a managerial approach



Autor: McCarthy, Edmund Jerome.
Rok: 1990.
ISBN: 9780256068658
OKCZID: 110326190
Vydání: 10. ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MACCARTHY, Jerome Edmund. Basic marketing: a managerial approach. 10th ed. Homewood: Irwin, 1990. xii, 734 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Amazon


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)