Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904729 obálek a 876161 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Fundamentals of selling



Autor: Futrell, Charles
Rok: 1990
ISBN: 9780256079579
OKCZID: 110335267
Vydání: 3rd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FUTRELL, Charles. Fundamentals of selling. 3rd ed. Homewood: Irwin, 1990. xx, 604 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

"Fundamentals of Selling: Customers For Life Through Service, 9/e", is one of McGraw-Hill's best-selling texts in the Selling discipline. Its approach is classic and practical and emphasizes role-plays. "Fundamentals", written by a salesperson turned teacher, draws widely from Charles Futrell's experience as a sales professional rather than from a staid theoretical perspective. The text is filled with practical tips and business-examples gleaned from years of experience in sales with Colgate, Upjohn, and Ayerst and from the author's sales consulting business. Charles Futrell focuses on improving communication skills and emphasizes that no matter what career a student pursues; selling skills are a valuable asset.


Dostupné zdroje

Amazon
Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)