Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : Creating Value for Customers



Autor: Churchill, Robert D.
Rok: 1994
ISBN: 9780256125399
OKCZID: 110337769
Vydání: 1th ed

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHURCHILL, Gilbert A a J. Paul PETER. Marketing: creating value for customers. Burr Ridge, Illinois: Irwin, c1995, 703 s. ISBN 0-256-12539-2.


Anotace

 

Churchill and Peter are two of the most respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses (through extensive examples). This concise text is less than 600 pages and is completely updated with all references from 1996 or later. The extensive supplements package was thoroughly revised, updated, and reviewed by at least three marketing instructors to ensure quality.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)