Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904464 obálek a 876003 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Rok: 1993
ISBN: 9780256132212
OKCZID: 110463375

Citace (dle ČSN ISO 690):
BERKOWITZ, Eric N. Marketing. 4th ed. Burr Ridge, Ill.: Irwin, 1994. xxviii, 787 s.


Anotace

 

This book continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by the most comprehensive, innovative, and useful supplement package available. This text and package is designed to meet the needs of a wide spectrum of faculty, whether the professor just wants a good textbook and a few key supplements or needs a top-notch fully integrated multimedia program.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)