Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906070 obálek a 876950 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Consumer behavior : implications for marketing strategy



Autor: Del I. Hawkins, Roger J. Best, Kenneth A. Coney
Rok: c1995
ISBN: 9780256139723
OCLC Number: (OCoLC)30893271
OKCZID: 110112939
Vydání: 6th ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HAWKINS, Del I, Roger J. BEST a Kenneth A. CONEY. Consumer behavior: implications for marketing strategy. 6th ed. Chicago: Irwin, c1995, 649 s. The Irwin series in marketing. ISBN 0-256-13972-5.


Anotace

 

The third edition of this market-leading text retains a strategic focus on the critical importance of the consumer decision-making process. The authors blend theory with application in a way that enables students to understand how strategy can drive and affect practical marketing decisions. This text provides students with a broad understanding of what drives a range of consumption decisions, and equips them with the knowledge they will need in professional practice. Comprehensive examples of relevant marketing and advertising campaigns enrich the text and help reinforce the key concepts. Since e-commerce and Internet technology has become an integral part of conducting business, the authors discuss the relevance of technology as a vehicle for reaching the consumer, its role in consumer research, the development of marketing strategy, and its impact on the globalisation of consumer markets, throughout the text.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)